loading...
دانلود آهنگ.دانلود موزیک ویدئو.فیلم سینمایی
admin بازدید : 601 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

ترانه : مهرزاد امیرخانی , تنظیم : میلاد ترابی , آهنگ : علی عباسی
دانلود آهنگ عشق من با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Mohsen Ebrahim Zadeh – Eshghe Man

دانلود آهنگ – ۳۲۰

دانلود آهنگ – ۱۲۸

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده و علی عباسی عشق من
اونکه عشق منه
منو آتیش میزنه
همش میخواد بره بره دل بکنه
دلش از من پره اون همیشه دلخوره
باز دلم دلشوره داره
اون میخواد بره
یه روز دوسم داره یه روز از من بیزاره
اون همش میگه میره و تنهام میذاره
جونم به لب رسیده اون هنوز نفهمیده
هیچکسی هیشکیو
شبیه اون ندیده
اون دوسم نداره عاشقشم
خودش یه کاری کرده عاشق شم
میترسم از دستش دیوونه شم
تقصیر اونه اشکه تو چشم
دل به دل راه نداره رو دلم پا میذاره
باهام سرده اما میگه دوسم داره
این آخرین باره داره چشمام میباره
اون داره میشکنه قلبی که بی آزاره
تکست آهنگ عشق من محسن ابراهیم زاده
اونکه عشق منه منو آتیش میزنه
همش میخواد بره بره دل بکنه
دلش از من پره اون همیشه دلخوره
باز دلم دلشوره داره اون میخواد بره
یه روز دوسم داره
یه روز از من بیزاره
اون همش میگه میره و تنهام میذاره
جونم به لب رسیده اون هنوز نفهمیده
هیچکسی هیشکیو شبیه اون ندیده
اون دوسم نداره عاشقشم
خودش یه کاری کرده عاشق شم
میترسم از دستش دیوونه شم
تقصیر اونه
اشکه تو چشم
دل به دل راه نداره رو دلم پا میذاره
باهام سرده اما میگه دوسم داره
این آخرین باره داره چشمام میباره
اون داره میشکنه
قلبی که بی آزاره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,052
  • بازدید ماه : 8,677
  • بازدید سال : 30,470
  • بازدید کلی : 343,722
  • کدهای اختصاصی